24 Mart 2009 Salı

pazar kahvaltısına misaifirm vardı bu sefer. ama telaştan fotoğraf çekemedim. halbuki süper bi sofra olmuştu Allah sizi inandırsın. yakında bi kahvaltı daha olacak. ozamana inşlh çekicem..
kahvaltı misafiri daha kolay oluyor aslında. daha doğrusu daha az şey yapıp daha çok zamana ihtiyaç oluyor. sabahleyin kahvaltılıkları hazırlamak önemli bir iş mesela. hele de bebek durmuyorsa.. neyse ki pazar olunca eşim evdeydi ve herşeyi zamanında yetiştirdim.

-kahvaltılarda en sevdiğim şey peynir çeşitleri. örgü,tulum,dil,beyaz ve kaşar peynirleri.
-tabii ki vazgeçilmez bal-kaymak
-başka bi alternatif tahin-pekmez
-domates-salatalık-yeşillik ( maydanoz-roka vb.)
-reçel çeşitleri ( bu sefer bardaklara koydum çok güzel oldu)
-domates soslu sucuk
-katmer poğaça
-kumpir
-kayınvalidemin getirdiği tahinli poğaça
-ıslak kurabiye
-çikolatalı cheesecake
- ev yapımı üzüm suyu

bu kadar çeşide rağmen herzaman simit-peynir-domates ve çayı tercih ederim.. :)

2 yorum:

  1. ben bu çeşitleri tercih ederim fena halde açım :(

    YanıtlaSil
  2. pazar günü bende de kahvaltı misafirleri vardı.bu sefer de menülerimiz biraz tutmuş Mer:P kahvaltılıkların harcinde ıslak kurabiye(kakaolu olandan)ve kumpir benim de menumdeydi:)poğaca yerine börekler vardı ama..

    YanıtlaSil